مبل راحتی یا مبل استیل؟

مبل راحتی یا مبل استیل؟

مبل استیل یا مبل راحتی ،‌ وقتی که شما قصد خرید سرویس مبلمان را دارید لازم است که قبل از خرید یک دید کلی از آنچه نیاز دارید، داشته باشید. مبل خوب نیاز به راحتی، زیبایی، دوام و کیفیت درجه یک دارد. بسته به اینکه این مبل برای طراحی اتاق خواب ، اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و یا دفترکار باشد جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در نظر داشت تا مبلی راحت و شیک داشته باشید.

تعیین مکان مبلمان

تصمیم بگیرید مبل‌ ها را کجا می خواهید قرار دهید. این مبل برای طراحی اتاق خواب، اتاق ، سالن، دفتر، اتاق انتظار و یا لابی است؟ این تصمیم را قبل از خرید بگرید و ضرورت آن را بسنجید. ارزیابی رنگ و اندازه آن هم مورد نیاز است. زمانی که اندازه گیری می کنید، مطمئن شوید که اتاق فضای کافی برای راه رفتن در اطراف مبلمان دارد و اینکه مبل آن را شلوغ نمی کند. مبل باید نه آن اندازه بزرگ باشد که کل فضای محیط را بگیرد و نه آنقدر کوچک که فضای کافی نداشته باشد.

تعیین کاربرد مبلمان

فکر کنید که چه نوع استفاده ای از مبلمان دارید. آیا این سرویس در جای خوب و اصلی نشستن منزل ، جایی که شما می خواهید بنشینید قرار می گیرد. جایی که شما می خواهید با آرامش ، تلویزیون تماشا کنید و یا که گذاری استفاده خواهد شد و یا رسمی؟ کاربرد مبلمان را تعیین کنید تا به شما در انتخاب دیگر ویژگی هایی که نیاز دارید کمک کند.

بهترین نوع و شکل مبلمان را در نظر بگیرید. اگر مبلمان برای آرامش است، یک مبل با عمق خوب، نشستن راحت، دسته های پائین و بالش های شل انتخاب کنید. برای نشستن رسمی، یک مبل شتری می تواند خوب کار کند. شکلش منحنی است، جای نشستن کم عمق دارد و پشتش تنگ است.

انتخاب پارچه مبلمان

نوع پارچه را برای مبلمان انتخاب کنید. نوع پارچه از نظر زیبایی و دوام اهمیت دارد. زمانی که مبل برای استفاده زیاد، مثلا مبلی که در اتاق نشیمن برای محل آرامش است، قرار است استفاده شود از پارچه های ابریشم استفاده نکنید. پارچه های بافت دار می تواند در مناطقی با استفاده زیاد به کار روند زیرا ساییدگی کمتری دارند. چرم می تواند یک گزینه خوب باشد اگر شما یک پارچه بادوام می خواهید.

درجه بندی پارچه ها معمولا مشخص شده است، از سبک تا سنگین و میانه. فروشندگان در هر فروشگاهی که برای خرید می روید می توانند به شما برای بهترین انتخاب یاری رسانند.

اگر قصد شما خرید از مبل سلامی است که کارشناسان به بهترین شکل راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد تا با اطمینان خاطر خرید کنید.

کیفیت مبلمان

کیفیت مورد نیاز مبلمان را تعیین کنید. کیفیت خوب مبل وزن سنگینی دارد زیرا فریم اصلی آن از چوب ساخته می شود. پایه ها باید بخشی ار فریم اصلی باشد و نباید به آن ضمیمه باشد. کیفیت خوب کوسن ها شکل خود را در زمانی که شما به آنها لم می دهید حفظ می کنند. پس مطمئن شوید که کیفیت کوسن خوب است به خصوص زمانی که آنها برای آرامش گرفتن استفاده می شوند. چارچوب نباید در زمان نشستن روی فریم مشخص باشد. مبل های کیفیت بالا همیشه یک قسمت توخالی در پشت خود دارند. آن را برای کیفیت مبلمان بررسی کنید.

درمبل راحتی یا مبل استیل؟ چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *