جاکفشی، دکوری کاربردی در خانه

جا کفشی

چگونه جاکفشی، دکوری کاربردی در خانه برای منزل خود بسازیم؟

قرار دادن جاکفشی و جالباسی مناسب در راهروی ورودی یا کنار در ورودی خانه می تواند تا مقدار زیادی از بهم ریختگی وشلوغی در این مکان جلوگیری کند و در عوض نظم و زیبایی خاصی را به محیط بخشد و منزل شما را زیباتر جلوه دهد.

چه در حال ترک کردن خانه باشید، چه در حال وارد شدن به آن، جالباسی و جاکفشی مناسب ترین مکان برای نگهداری لباس ها، کفش ها و دیگر وسایل شما (چتر، کیف و…) خواهد بود.

هر مهمان و بازدید کننده ای که به خانه شما می آید اولین چیزی که در هنگام ورود به خانه مشاهده خواهد کرد، جالباسی و جاکفشی شما خواهد بود.

پس بهتر است بدنبال مدل های مدرن و زیبا باشید تا در همان ابتدا حسی مثبت در مهمانانتان بوجود بیاورید.

 

  • ابتدا باید مشخص کنید چه مقدار فضا برای قرار دادن کمد کفش و لباس در راهروی ورودی خانه وجود دارد.

انتخاب کمد کفش ولباس بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالی خانه را مشکل کند. اما در عین حال کمد باید در خود فضای مناسبی برای نگهداری کفش ها و لباس های مهمانان و اهالی خانواده داشته باشد.

 

اگر فضای زیادی در اختیاردارید و از طرفی خانواده پرجمعیتی هم هستید، پس انتخاب مدل جاکفشی بزرگ بهترین گزینه است در صورتی که برای خانواده کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می کنند مسلما داشتن کمدی بزرگ بی فایده است.

  • فاکتورهای مهم دیگر توجه به مواد بکار رفته در ساخت اینگونه کمد ها در کنار قیمت آنهاست.

مثلا نوع چوب بکار رفته در کمد از قبیل چوب گیلاس، گردو، افرا، بلوط و … می تواند تاثیر زیادی هم بروی قیمت و هم بر روی چهره و ماندگاری کمد بگذارد.

  • داشتن آینه برای مرتب کردن لباس هم فاکتور مهم بعدی است که علاوه بر دوچندان کردن زیبایی محیط کارایی بسیار زیادی هم دارد.

 

جالباسی و مدل جاکفشی هم مانند دیگر اجزا در طراحی، در نوع های روستیک و مدرن تولید می شود و در مدل های روستیک معمولا قلاب ها و شاخه های آویز کمد دارای طرح و نقش هستند. همچنین پنل های چوبی کمد صاف و ساده نیستند و نقوشی روی آنها حک شده است. در مقابل نمونه های مدرن کاملا ساده و صاف اما شیک طراحی می شوند.

درجاکفشی، دکوری کاربردی در خانه چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 1 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *