دکوراسیون به سبک ایرانی

iranian-style-home-decoration-2-221x300

دکوراسیون شرقی همواره و در همه جای جهان حامی و طرفدار داشته است و در این میان دکوراسیون  و سنت های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرش ایرانی گران ترین و محبوب ترین فرش دنیاست. در همه کشورها برای تزیینات ناب و خاص خود اعم از نماهای داخلی یا خارجی از آجر، سفال و کاشی کاری استفاده می کنند.

منبت کاری، معرق کاری، شیشه سازی، کاشی کاری و … می توانند در کنار راهکارهای مدرن دکوراسیون، تلفیقی دلنشین و چشم نواز به ما ارائه دهند.

فرش ایرانی

برای داشتن قصری شرقی و ایرانی از فرش فاخر شروع کنید.

رنگ و نقوش فرش دنیایی از زیبایی و تنوع به شما هدیه می دهد. شما می توانید فرش را نقطه کانونی قرار داده و با بعضی از وسایل ست کنید. به خصوص اگر این اجزا پارچه ای باشند. پرده، پارچه ترمه، تابلو فرش، کوسن، پشتی، پادری، رومیزی و غیره

استفاده از مبلمان

  • از قدیم الایام در دکوراسیون ایرانی از چوب و وسایل چوبی به وفور استفاده می شده است. از چوبهایی کنده کاری شده و تزیین شده و به همراه پارچه در اغلب وسایل بهره می بردند.

صندلی، کمد، تخت، میز و شبکه های چوبی که امروزه هم مورد توجه تولید کنندگان و دیزاینرهای مدرن قرار دارد.

  • در خانه های سنتی ایرانی از نقاشی و مینیاتور هم استفاده می شده است که طراحان امروزی هم این شیوه را به کار می گیرند و با این طراحی حالتی سلطنتی و اشرافی به خانه می دهند.

 

سرویس بهداشتی

  • در کشورهای اروپایی شیوه های سنتی شرقی بسیار گران و دست نیافتنی است و فقط افراد بسیار متمول می توانند از این خدمات استفاده کنند. برای اولین بار این کار توسط یک طراح دکور اروپایی استفاده شد.

طرح های ترمه، اسلیمی و …بر روی سینک ظرفشویی اگر با آینه سنتی ایرانی و قالیچه ای در ورودی هماهنگ شود فضایی بسیار جذاب برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

وسایل دکوری

  • اگر دوست داشته باشید می توانید وسایل دکوری را به رنگ فیروزه ای انتخاب کنید. رنگ فیروزه ای به دلیل وفور هنر فیروزه کاری رونق داشته و بر روی جواهرات و ظروف و لباسها و پارچه ها بکار گرفته می شده است.

گلدان، شمعدان، ظروف به همراه فرش فیروزه ای، فضای دلنشین و نوستالژی شیرینی برای شما به همراه خواهد داشت.

دردکوراسیون به سبک ایرانی چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *