مبلمان سفید در دکوراسیون منزل

مبلمان سفید در دکوراسیون منزل

اگر زمینه ای در ذهن خود ندارید یا یک طراح برای ایده دادن به شما در دسترس تان نیست، خرید مبل و کاناپه چالشی بزرگ است، چرا که در مقابل هزینه ی زیادی که می کنید باید در دراز مدت پاسخ گوی نیاز های شما باشد. ساده ترین چیزی که برای کمک به شما می توانیم بگوییم این است که رنگ مبلمان تان را به درستی انتخاب کنید. یعنی در واقع رنگی را انتخاب کنید که شما را محدود نکند و این قابلیت را داشته باشد که هر زمان خواستید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، مجبور به تعویض مبل و کاناپه تان نباشید.

مبل سفید

مبل سفید مانند این نمونه ی زیبا , متفاوت و بسیار خلاقانه از مبلمان سلامی هیچ وقت از مد نمی افتد. به علاوه ی این که شما هر وسیله با هر رنگی که خواستید می توانید به دکوراسیون تان اضافه کنید. هنگام خرید مبلمان سفید به میزان مقاومت پارچه در برابر لکه دقت کنید و پارچه هایی انتخاب کنید که به آسانی تمیز شوند و قابل شستشو باشند.

انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون

به طور کلی در روانشناسی رنگ ها، سفید به تنهایی حس خالی و تهی بودن را منتقل میکند ولی اگر با رنگهای شاد و مخصوصا گرم ترکیب شود، زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت، سفید همیشه با خودش نوید پاکی و لطافت را ایجاد میکند و به طور کلی رنگ مرتبی است..

انتخاب رنگ سفید ینی انتخاب سبک سفید  زیرادکوراسیون سفید خود نوعی سبک به حساب می آید. سفید باعث ایجاد آرامش و راحتی در فضا می شود. اگر در بیرون از خانه دغدغه و مشغله های زیادی دارید و یا به دنبال اعصاب آرام و فضای آزاد هستید ، سفید رنگ مناسبی برای خانه شماست.

مبلمان سفید در منزل

به کار بردن مبلمان سفید در خانه و یا بطورکلی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید این آزادی عمل را به ما میدهد تا هر رنگ دلخواهی را در کنارش قرار دهیم. رنگ سفید، مانند یک بوم نقاشی است که شما میتوانید هر طرح و نقشی را روی آن پیاده کنید وقتی که شما با این بوم سفید مواجه میشوید، میتوانید با به کاربردن رنگهای دلخواه در دیوارها، مبلمان، نور و روشنایی و یا لوازم تزیینی برروی این بوم نقش بزنید.

ترکیب سفید با دیگر رنگ ها در دکوراسیون

همونطوری که گفته شد، اگر مبلمان خانه شما سفید است و یا عمده رنگ به کار رفته در منزلتان سفید است حکم یک بوم نقاشی به شما اختیار عمل می دهد فقط باید یکدست و هماهنگ باشید و از چند رنگ نا متناسب استفاده نکنید. چرا که این رنگ در ترکیب با حداکثر دو رنگ، جلوه دارد و اگر رنگها زیاد شوند، سفید به خاطر خاصت رنگی خنثی خود اصلا به چشم نمی آید. میتوانید  یکی از دیوارهایتان را با رنگ گرم رنگ آمیزی کنید و یا لوازم جانبی و تزیینی خانه را با یک رنگ خاص استفاده کنید. به این شکل، هم لوازم برجسته و پر رنگ میشوند و هم رنگ سفید تاثیر کافی را در دکوراسیون محیط می گذارد . انتخاب یک فرش رنگی برای ای محیط انتخاب بسیار شایسته ای است..

درمبلمان سفید در دکوراسیون منزل چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *