مبل راحتی یا مبل استیل؟

1467868012-household-furniture-1-300x166

یکی از ملزومات خانه، مبل راحتی می باشد و معمولا در منازل برای نشستن روزانه، به جای مبل استیل از مبل راحتی استفاده می کنند. مبل های راحتی، قیمت های متنوعی دارند و دلیل این تنوع، رنگ، ابعاد و مدل متنوع آن است.

تا چند سال پیش، بازار ایران در قبضه مبل های خارجی بود. ولی با گران شدن قیمت ارز، قیمت مبلمان خارجی هم بالا رفت و هم زمان صنعت مبل سازی کشور گسترش یافت و تولید مبل راحتی داخلی با کیفیت خوب و قیمتی رقابتی رواج یافت.

تفاوت مبل راحتی و استیل

معمولا مبل ها به دو گروه راحتی و استیل طبقه بندی می شوند.

مبل های راحتی باید تمام پارچه باشند و چوب یا فلزی در بدنه اصلی و رویی آنها به کار نرفته باشد. مبل های راحتی دسته های پهن و پایه و پشتی نسبتا کوتاه تری نسبت به مبل های استیل دارند.

مبل های استیل، کمی رسمی تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل ها، کاملا صاف و کمی بلند است و پایه های بلند آنها هم اجازه نشست و برخاست راحت تر را به مهمان ها می دهد.

اگر قرار است برای استفاده شخصی و راحتی خودتان مبلمان بخرید بهتر است سراغ انواع راحتی آن بروید.

 

مبل استیل نسبت به مبل راحتی آسیب پذیری بیشتری دارد ، در صورتی که فرزندان کوچک و شلوغ کاری دارید، مبل راحتی گزینه مناسب تری است. مبل راحتی معمولا فضای بیشتری نسبت به مبلمان استیل اشغال میکند. همانطور که از نام مبل راحتی برمی آید آسایش و راحتی بیشتری نسبت به مبل استیل دارد.

مبل استیل معمولا وزن کمتری نسبت به مبل راحتی دارد و جابجایی آن آسانتر است. در صورتی که مرتبا نحوه چیدمان و دکوراسیون منزل را تغییر میدهید، در این مورد مبل استیل گزینه مناسبتری است.

 

این هم یک نمونه مبل راحتی تمام عیار!!!

درمبل راحتی یا مبل استیل؟ چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *