پوستر و کاغذدیواری متفاوت

3d-4-300x232

پوستر دیواری یکی از محصولات محبوب در سالهای اخیر است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و بخاطر سه بعدی بودن آن، طرفداران زیادی پیدا کرده است .

پوستر دیواری سه بعدی

 

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری چیست؟

در پوستر دیواری معمولا یک طرح خاص به صورت سفارشی بر روی کاغذ چاپ می شود که این طرح می تواند سه بعدی هم باشد بدین معنا که طرحی که روی کاغذ چاپ می شود سایه هایی دارد که یک بعد جدید به دیوار اضافه می کند.ویژگی خاص پوستر دیواری همین سفارشی بودن آن است

که حتی می تواند تصویری از کودک شما یا عکس هایی از مراسم عروسی و یا گل، منظره، نمای پانوراما از یک شهر در شب ، دنیای زیر آب و یا حتی تصاویر هیجانی از فضا و لحظه پرواز هواپیما یا اتومبیل در حال دور زدن و تصاویری از این دست باشد

 

 

کاغذدیواری متفاوت و خاص

اگر‌بخواهیم کاغذ دیواری‌ را به عنوان پوشش دیوار اتاق یا پذیرایی  درنظر بگیریم ؛ انتظار داریم هر چهار وجه دیوار را با همان کاغذی که از پیش انتخاب کرده ایم بپوشانیم.اما چیزی‌ که کاملا  عیان خواهد بود ؛یک‌نواختی بیش از حد خانه و یا محیط کارمان خواهد بود. دراین حالت بهترین راه برای مقابله با یک نواختی؛استفاده از یک پوستر دیواری در یکی از وجوه دیوار منزل٬ دیوار اتاق‌خواب و یا دیوار شرکت و اداره امان خواهد بود.به این حالت که مثلا وقتی سه ضلع دیوار اتاق را با یک‌کاغذ کِرِم رنگ و طرحدار پوشانده ایم؛ ضلع چهارم را پوستری متناسب با رنگ بندی کاغذ دیواری ها انتخاب کنیم.

گاهی اوقات  در اوج مدرنیته ممکن است دلمان برای خاطره های گذشته ویا خانه ی مادربزرگمان تنگ شود! به هر‌حال احساسات و عواطف انسانی یک مسئله ی ذاتی و غیر قابل انکار است. یا ممکن است با توجه به اصالت و ریشه ی فرهنگی امان دلمان بخواهد تصویری از یک بنای خاص که نماینده ی اصالت شهری و فرهنگی امان است در منزل یا محیط کاری خود داشته باشیم که در این صورت پوستر دیواری گزینه مناسبی می باشد.

درپوستر و کاغذدیواری متفاوت چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *