چیدمان جهیزیه عروس

چیدمان جهیزیه عروس

امروزه چگونگی چیدمان جهیزیه عروس به یک دغدغه تبدیل شده  و به علت  کوچکتر شدن منازل در زندگی های شهرنشینی و همچنین معضل بسیار بزرگ چشم و هم چشمی  این مساله حساس تر نیزشده است.در ابتدای امر به این نکته توجه کنید که آرامش و آسایش و محبت در آشیانه ی در حال بنا شدن مهم ترین اصل است و نظرات و بدگویی های احتمالی دیگران ذره ای نباید برای شما اهمیت داشته باشد تا سخت زندگی نکنید ، در ادامه به گزیده نکات مهم در امر چیدمان جهیزیه عروس توجه کنید.

نکات چیدمان جهیزیه عروس

  • قبل از خرید لوازمتان باید به متراژ خانه توجه کرده  تمام انتخاب های خود را بر این اصل قرار دهید ، پرده های پر جزئیات و مبلمان های جاگیر صرفا به جهت زرق و برق برای خانه های متراژ پایین نمی تواند گزینه مناسبی باشد و نه تنها محیط را زیبا نمی کند بلکه انرژی و روح را نیز از خانه تان فراری می دهد.
  • از تهیه لواز م غیر ضروری که در گوشه خانه خاک خواهد خورد به شدت پرهیز کنید ، لیستی تهیه کنید و فقط لوازم ضروری و مورد نیاز خود را خریداری نمایید تا هم جاگیر نباشند و هم هزیه اضافی صرف نکنید ، اصل مهم و کلیدی در خرید لوازم جهیزیه اجتناب از اصراف و افراط  است.
  • به انتخاب رنگ  بسیار توجه کنید ، هر رنگی که در لحظه شما را جذب میکند را انتخاب نکنید ، تمام لوازم منزل باید طبق اصول و تناسب انتخاب شوند تا گیرایی و جذابیت منزل نوعروس حفظ شود.
  • لوازم دکوری و زیبایی منزل را به نسبت مناسب تهیه کنید تا خانه تان به یک سمساری شلوغ شبیه نشود ، تابلو و مجسمه  و لوازم دکوریتان مناسب با نوع سبک چیدمان باشد و در تهیه هیچ اجزایی افراط نکنید.
  • می توانید از نوع چیدمان مبلمان هایتان کمک بگیرید تا فضا را بزرگتر کنید و یا بین بخش های مختلف اتاق نشیمن و پذیرای تان مرز ایجا کنید.
  • از هر بخش در منزلتان می توانید استفاده بهینه داشته باشید برای مثال راهرو را خالی و محل عبور تصور نکنید بلکه میتوانید با قفسه های شیک و ساده نمایشگاه خانگی داشته باشید و یا میتوانید ستون های منزلتان را با چند قفسه  به کتابخانه ای مدرن و کوچک تبدیل کنید.
  • از گزینه گیاهان طبیعی غافل نشوید تا معجزه انرژی زایی طبیعت را تجربه کنید ، البته این به این معنی نیست که خانه تان را تبدیل به گلخانه نمایید ، مجدد به یاد بیاورید که افراط دشمن زیبایی دکوراسیون شماست.

چیدمان جهیزیه عروس ایرانی

آینه و شمعدان از لوازم مهم و اساسی در منزل عروس و جزو نشانه های اساسی فرهنگ ایرانی است که امروزه مدل های جدیدی همچون کنسول های بزرگنر نیز بجای آینه شمعدان های ظریف خریداری می شود و نیازی به میز ندارند ولی آینه شمعدان های سنتی روی میز اختصاصی قرار داده می شوند که در هر دو صورت انتخاب محل قرار گیری پر اهمیت است تا بتواند در زیبایی چیدمان شما نقش پررنگی داشته باشد ، سعی کنید همیشه شمعدان هایتان شمع داشته باشد.

 

درچیدمان جهیزیه عروس چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *