پنت هاوس

PenthouseSweepingViewsPatio

در ساختمان های بزرگ و مجلل، یکی از آخرین طبقات، با امکانات ویژه به پنت هاوس شناخته می شود.

پنت هاوس یعنی خانه نقاش

حالا چرا خانه نقاش؟

در قدیم الایام، در کشورهای اروپایی، هنرمندان نقاش، وضعیت مالی خوبی نداشتند و به همین علت در اتاق های زیر شیروانی یا آخرین طبقه ساختمان ها زندگی می کردند. در این طبقات امکانات رفاهی و بهداشتی زندگی وجود نداشت و از تاسیساتی مانند آسانسور، آب سرد و گرم و تهویه خبری نبود.

ولی امتیاز این طبقات، زاویه دید و منظره عالی، به دلیل ارتفاع زیاد بود. جنگل، دریا و افقهای باز چشم اندازی بی نظیر برای این طبقات داشت.

با گذشت زمان، اوضاع تغییر کرد و امکانات رفاهی، خدماتی و تاسیسات ساختمانی روانه پنت هاوس ها شد. نقاش ها رفتند و ثروتمندان جای آنها را پر کردند.

 

پنت هاوس به صورت ویژه ساخته می شود و امکاناتی ویژه دارد. نقشه پنت هاوس با واحدهای دیگر مجتمع تفاوت دارد. مجلل تر و مدرن از سایر واحدهاست.

 

امکانات فوق العاده ای که این پنت هاوس ها دارند از قبیل استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفربر اختصاصی، دستگیره ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضدحریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی،تراس های بزرگ و روباز و باغچه است.

 

برج سازان، برای ساخت پنت هاوس ها هر چه در چنته دارند رو می کنند و پرواضح است که قیمت این واحدها به صورتی باورنکردنی گران است و این اصل در تمام نقاط دنیا مشترک است.

 

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های جهان در شهر بمبئی هند واقع شده است.

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های جهان در بمبئی هند

 

این پنت هاوس در 3 طبقه احداث شده است. تراس فوق العاده این پنت هاوس با چشم انداز 360 درجه ای به اقیانوس هند، استفاده از بامبو و چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی پنت هاوس، دیوارپوش هایی با روکش چوب در پوشش دیوار و سقف، کفپوش هایی از سنگ مرمر آنتیک و استفاده از متریال مرغوب و گرانقیمت از ویژگی‌های بارز پنت هاوس شیک بمبئی است.

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های جهان در بمبئی هند

درپنت هاوس چه اطلاعاتی قرار داده ایم ؟

این مطلب براتون مفید بود ؟

روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

رتبه متوسط 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون کسی به این مطلب رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *